خانه  »  آموزش » حفاری   »   تصفیه فاضلاب کشاورزی

تصفیه فاضلاب کشاورزی

تصفیه فاضلاب کشاورزی

بر اساس تحقیقات دانشگاه استنفورد، تشدید کشاورزی از انتشار تا 161 گیگاتن کربن از سال 1961 تا 2005 جلوگیری کرده است. تحقیقات CIMMYT نشان می دهد که هند می تواند نزدیک به 18 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای کشاورزی را از طریق شیوه های تشدید پایدار کاهش دهد که مصرف کود را کاهش داده و آب را بهبود می بخشد.

مدیریت و از بین بردن سوختن پسماند. گندم بدون خاکورزی می تواند انتشار گازهای گلخانه ای مربوط به مزرعه را تا بیش از 75 درصد در هند کاهش دهد و به طور متوسط ​​10 تا 20 درصد سودآورتر از سوزاندن کاه برنج و کاشت گندم با استفاده از خاک ورزی معمولی است.

تصفیه فاضلاب کشاورزی یک دستور کار مدیریت مزرعه برای کنترل آلودگی ناشی از عملیات حیوانات محدود و رواناب سطحی است که ممکن است توسط مواد شیمیایی موجود در کود، آفت کش ها، دوغاب حیوانی، بقایای محصول یا آب آبیاری آلوده شود.

تصفیه فاضلاب کشاورزی برای عملیات مستمر حیوانات محدود مانند تولید شیر و تخم مرغ مورد نیاز است. ممکن است در کارخانه هایی با استفاده از واحدهای تصفیه مکانیزه مشابه آنهایی که برای فاضلاب صنعتی استفاده می شود، انجام شود. در جاهایی که زمین برای استخرها در دسترس است، حوضه‌های ته‌نشینی و تالاب‌های اختیاری ممکن است هزینه‌های عملیاتی کمتری برای شرایط استفاده فصلی ناشی از دوره‌های پرورش یا برداشت داشته باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برچسب ها

پست های مشابه

ممکن است این پست ها هم برای شما مفید باشند